FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Pomoc Internetowa Strona Główna
->
FAQ
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum Techniczne
----------------
FAQ
Ogłoszenia Forum
Propozycje
Powitalnia
Pomoc
----------------
Pomoc i Pytania
Sprzęt
Oprogramowanie
Internet
----------------
Ogólnie Internet
Dostęp doInternetu
Usługi Internetu
Tworzenie stron WWW
Bespieczeństwo
----------------
Antywirusy
Firewall
Bespieczeństwo w Sieci
Inne
----------------
Skrypty
Komunikatory
IRC
OnetChat
Linux
Inne
Różne
----------------
Filmy
Muzyka
Gry
Różne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Android_C16
Wysłany: Nie 15:38, 12 Lis 2006
Temat postu: Zasady
REGULAMIN FORUM - ZASADY
Zasady podstawowe:
Korzystanie z Forum jest nieodpłatne.
Na Forum zabronione jest zamieszczanie zdjęć, grafik i treści naruszających prawa autorskie i pokrewne osób trzecich. W przypadku naruszenia takich praw odpowiedzialność za to ponosi osoba, która zamieściła takie
www.
na forum.
Z Forum mogą korzystać wszyscy Internauci zainteresowani tematyką tego oto forum.
Nick, który jest podany przy rejestracji nie może być wulgarny, obraźliwy, nie może to też być adres strony internetowej. Użytkownicy z takimi Nickami będą usuwani.
Osoba rejestrująca się, przy rejestracji powinna podać prawdziwy adres e-mail, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum.
Forum, jak i zawarte w nim materiały, nie mogą być kopiowane bez zgody ich autorów i Administratora Forum.
W dyskusji może brać udział każdy zarejestrowany użytkownik Forum.
Każdorazowe zalogowanie się na Forum jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Problemy techniczne należy zgłaszać do Administratora lub Moderatora Forum po uprzednim upewnieniu się, że zaistniały problem nie wynika z winy Użytkownika.
Administrator i moderator są autorytetem na Forum. Nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.
Pisząc, staramy się pisać wyraźnie, to znaczy jak najmniej literówek i błędów stylistycznych oraz ortograficznych.
Zabrania się umieszczania na Forum treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych linków do stron o takiej tematyce.
Odpowiedzialność za zamieszczane informacje oraz zdjęcia i grafiki ponoszą jedynie ich autorzy.
Sprawy prywatne, jak i wszelkie dane teleadresowe firm należy podawać na PW (prywatne wiadomości) lub e-mail.
Nie piszemy do Administratora lub Moderatora z pytaniem typu, „gdzie jest mój post” lub „dlaczego jest w koszu”. Skoro post został wykasowany, znaczy to, że Użytkownik naruszył regulamin Forum.
Na Forum panuje ogólny zakaz używania słów wulgarnych oraz słów uważanych ogólnie za obraźliwe.
Zabrania się rejestrowania więcej niż jednego konta przez jednego Użytkownika.
Pisanie postów:
Zabrania się pytania i podawania na Forum oprogramowania, które służy nielegalnym celom (włamania, przechwytywania itp.)
Posty o charakterze kryptoreklamy są surowo zabronione. W przypadku pojawienia się takich postów na forum, będą one natychmiast kasowane, a autor otrzyma ostrzeżenie od Administratora. Trzy ostrzeżenia oznaczają zakaz pisania postów.
Zabrania się pytania i podawania wszelkiego rodzaju cracków, seriali, czy pirackich kopii oprogramowania oraz wszelkich pozostałych materiałów chronionych prawem autorskim.
Zabrania się jakichkolwiek działań, dzięki którym użytkownicy będą mogli nielegalnie zdobyć lub/i użytkować oprogramowanie lub inne materiały objęte ochroną prawem autoskim (podawanie linków, rozwiązywanie problemów, czy odpowiedzi na posty).
Nie masz nic konkretnego do napisania – nie pisz w ogóle.
Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać dyskusje.
Zanim stworzysz kolejny temat poszukaj na Forum, czy nie był już wcześniej poruszany. W tym celu użyj funkcji „Szukaj”.
Odpowiedzi na wątki powinny być zgodne z tematem w jakim opisujesz.
Nie krzyczymy na forum (CapsLock), czyli nie piszemy samymi wielkimi literami.
Nowe zdanie rozpoczynaj od wielkiej litery.
Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane.
Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.
Uczestnicy Forum poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści w serwisach będących własnością Administratora.
Sygnatura (podpis):
Podpis powinien mieć maksymalnie trzy linijki tekstu i 2048 znaków.
Zabrania się umieszczania w podpisie bannerów reklamujących inne serwisy.
Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe. Podpis nie może reklamować innych stron
www.
Jeżeli chcesz zamieścić reklamę swojej strony w podpisie skontaktuj się z Administratorem lub Moderatorem i zapytaj o zgodę.
Emblematy (awatar):
Maksymalny rozmiar emblematu to 100 na 100 pikseli. Waga pliku poniżej 10 KB.
Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych, drastycznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.
Postanowienia końcowe
Regulamin powinien być respektowany przez każdego Użytkownika Forum.
Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie (ostrzeżenie). W rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast usunięty z Forum.
Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin